o_firmie-10

Struktura firmy

 

KONCENTRUJEMY SIĘ NA PRODUKCJI SOKÓW, NEKTARÓW I NIEGAZOWANYCH NAPOJÓW OWOCOWYCH ORAZ MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW; TRZECIM ISTOTNYM OBSZAREM PRODUKCJI JEST WYTWARZANIE KONCENTRATU SOKÓW OWOCOWYCH.

GRUPĘ TWORZĄ SIOSTRZANE SPÓŁKI: HORTEX SP. Z O.O., ORTIKA POLSKA SP. Z O.O. (W TYM JEJ SPÓŁKI ZALEŻNE POLSKI OGRÓD SP.Z O.O. I ORTIKA FROZEN FOODS), HORTEX MARKETING SERVICES SP. Z O.O.

Hortex Sp. z o.o zajmuje się produkcją i sprzedażą soków, niegazowanych napojów owocowych, nektarów oraz koncentratów. Hortex Marketing Services jest właścicielem marki Hortex, zarządza nią oraz świadczy usługi marketingowe na rzecz pozostałych spółek z Grupy.

Ortika Polska skupia całość działalności mrożonkowej, jak również świadczy usługi IT dla całej Grupy. Za produkcję mrożonek i koncentratów, jak również za sprzedaż mrożonek na rynku polskim i do krajów CEE odpowiada jej spółka zależna Polski Ogród. Działania na rynku rosyjskim prowadzi jej druga spółka zależna Ortika Frozen Foods.

Hortex Sp.z o.o., Ortika Polska Sp.z o.o., Hortex Marketing Services sp.z o.o. zatrudniają około 1400 pracowników. W okresie skupu oraz przerobu warzyw i owoców (lipiec-grudzień) liczba ta zwiększa się o pracowników sezonowych.

W celu zapewnienia najlepszej efektywności produkcję skoncentrowaliśmy w 3 wyspecjalizowanych, nowoczesnych zakładach przetwórczych. Produkcja soków prowadzona jest w zakładzie w Przysusze k. Radomia, a mrożonek w zakładach w Rykach oraz Skierniewicach.

Dbamy także o dystrybucję i dostępność naszych produktów, gdyż chcemy być jak najbliżej naszych konsumentów. Dzięki temu nasze wyroby można nabyć we wszystkich typach sklepów posiadających w swojej ofercie produkty spożywcze.


Tak szeroka dystrybucja możliwa jest dzięki:

  • współpracy z wyspecjalizowanymi dystrybutorami działającymi na terenie całego kraju oraz wiodącymi sieciami handlowymi
  • własnemu zespołowi sił sprzedaży obejmującemu 3 kanały sprzedaży
    • detal tradycyjny (punkty sprzedaży detalicznej)
    • kanał sprzedaży nowoczesnej (sieć super- i hipermarketów)
    • rynek Horeca (profesjonalny rynek gastronomiczny – restauracje, bary, stołówki i inne punkty gastronomiczne).