o_firmie-10

Struktura firmy

 

KONCENTRUJEMY SIĘ NA PRODUKCJI SOKÓW, NEKTARÓW I NIEGAZOWANYCH NAPOJÓW OWOCOWYCH ORAZ MROŻONYCH WARZYW I OWOCÓW; TRZECIM ISTOTNYM OBSZAREM PRODUKCJI JEST WYTWARZANIE KONCENTRATU SOKÓW OWOCOWYCH. KOLEJNĄ GAŁĄŹ NASZEGO BIZNESU STANOWI DYSTRYBUCJA ŻYWNOŚCI MROŻONEJ.

GRUPĘ TWORZĄ SIOSTRZANE SPÓŁKI: HORTEX SP. Z O.O., ORTIKA POLSKA SP. Z O.O. (W TYM JEJ SPÓŁKI ZALEŻNE POLSKI OGRÓD SP.ZO.O. I ORTIKA FROZEN FOODS), HORTEX MARKETING SERVICES SP. Z O.O., REN SP. Z O.O.. ORAZ WSPÓŁKONTROLOWANE SPÓŁKI DYSTRYBUCYJNE (50% GŁOSÓW NA ZGROMADZENIACH WSPÓLNIKÓW): CHŁODNIE EUROPEJSKIE SP. Z O.O., IGLOMEN SP. Z O.O. I ALLFOOD SP. Z O.O.

Hortex Sp. z o.o zajmuje się produkcją i sprzedażą soków, niegazowanych napojów owocowych, nektarów oraz koncentratów. Hortex Marketing Services jest właścicielem marki Hortex, zarządza nią oraz świadczy usługi marketingowe na rzecz pozostałych spółek z Grupy.

Ortika Polska skupia całość działalności mrożonkowej, jak również świadczy usługi IT dla całej Grupy. Za produkcję mrożonek i koncentratów, jak również za sprzedaż mrożonek na rynku polskim i do krajów CEE odpowiada jej spółka zależna Polski Ogród. Działania na rynku rosyjskim prowadzi jej druga spółka zależna Ortika Frozen Foods.

Ren, Chłodnie Europejskie, Iglomen i Allfood zajmują się dystrybucją żywności mrożonej.

Hortex Sp.zo.o., Ortika Polska Sp.zo.o. i Ren Sp.zo.o. zatrudniają blisko 1900 pracowników. W okresie skupu oraz przerobu warzyw i owoców (lipiec-grudzień) liczba ta zwiększa się o pracowników sezonowych.

W celu zapewnienia najlepszej efektywności produkcję skoncentrowaliśmy w 3 wyspecjalizowanych, nowoczesnych zakładach przetwórczych. Produkcja soków prowadzona jest w zakładzie w Przysusze k. Radomia, a mrożonek w zakładach w Rykach oraz Skierniewicach.

Dbamy także o dystrybucję i dostępność naszych produktów, gdyż chcemy być jak najbliżej naszych konsumentów. Dzięki temu nasze wyroby można nabyć we wszystkich typach sklepów posiadających w swojej ofercie produkty spożywcze.


Tak szeroka dystrybucja możliwa jest dzięki:

  • współpracy z wyspecjalizowanymi dystrybutorami działającymi na terenie całego kraju oraz wiodącymi sieciami handlowymi
  • własnemu zespołowi sił sprzedaży obejmującemu 3 kanały sprzedaży
    • detal tradycyjny (punkty sprzedaży detalicznej)
    • kanał sprzedaży nowoczesnej (sieć super- i hipermarketów)
    • rynek Horeca (profesjonalny rynek gastronomiczny – restauracje, bary, stołówki i inne punkty gastronomiczne).